Ανοίγει την Πέμπτη 15/07 η πλατφόρμα για τους εμβολιασμούς των εφήβων 15-17 ετών, όπως ανακοίνωσε ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους στην ενημέρωση την πορεία του κορονοϊού.

Η πλατφόρμα, ειδικότερα, θα ανοίξει για τους γεννηθέντες από 31/12/2005.

Το ραντεβού θα κλείνεται μέσω της πλατφόρμας emvolio.gov.gr, στα ΚΕΠ και στα φαρμακεία με τους κωδικούς TAXIS και με υποχρεωτική παρουσία των γονέων.

Οι έφηβοι, όπως ενημέρωσε ο κ. Θεμιστοκλέους θα κάνουν μόνο το εμβόλιο της Pfizer, το οποίο έχει εγκριθεί και από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων.