Ο λογαριασμός ρεύματος πρέπει να εκδίδεται στο όνομα του πραγματικού χρήστη του ακινήτου. Σε περίπτωση που μετακομίζετε σε ένα ηλεκτροδοτημένο ακίνητο, οπότε εκδίδονται ήδη λογαριασμοί σε άλλο όνομα, πρέπει να υπογράψετε νέα Σύμβαση Προμήθειας Ρεύματος, έτσι ώστε οι λογαριασμοί να εκδίδονται στο όνομά σας.

Για την υπογραφή της νέας Σύμβασης μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, καλώντας στο 11770 ή να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημά μας  προσκομίζοντας τα εξής:

  • έναν λογαριασμό ρεύματος ή να γνωρίζετε τον αριθμό παροχής του ακινήτου
  • την αστυνομική σας ταυτότητα (ή άλλο επίσημο σχετικό έγγραφο)
  • αποδεικτικό του ΑΦΜ σας (επίδειξη οποιουδήποτε δημοσίου εγγράφου, π.χ. εκκαθαριστικό εφορίας)
  • πρόσφατη Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (ΥΔΕ)/πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου, αν έχει λήξει η ισχύς της προηγούμενης, σύμφωνα με τον Κανονισμό Εσωτερικών Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων (ΚΕΗΕ). 
  • επιπλέον, για δική σας διασφάλιση, είναι πιθανό να χρειαστείτε και αποδεικτικό υποβολής δήλωσης πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης ακινήτου (έγγραφο Taxisnet) ή αντίγραφο του συμβολαίου ιδιοκτησίας.

Υπογράφοντας νέα σύμβαση παροχής ηλεκτρικού ρεύματος πρέπει να πληρώσετε και ένα ποσό ως εγγύηση, το οποίο υπολογίζεται με βάση τα τετραγωνικά του ακινήτου και το είδος της παροχής.

Για να πληροφορηθείτε σχετικά με το αν απαιτείται να προσκομίσετε νέα  Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) , καθώς και το ποσό που πρέπει να πληρώσετε ως εγγύηση, καλέστε στον αριθμό που αναγράφεται στο λογαριασμό σας, στο πεδίο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, αναφέροντας τον Αριθμό Παροχής του ακινήτου ή το Λογαριασμό Συμβολαίου.

Η παραπάνω διαδικασία μπορεί να γίνει και από εξουσιοδοτημένο από εσάς άτομο, έχοντας μαζί του επιπλέον:

  • επικυρωμένη εξουσιοδότηση
  • αστυνομική ταυτότητα

Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που στο ακίνητο έχει γίνει διακοπή ρεύματος από τον προηγούμενο κάτοχο της παροχής, ακολουθείται ομοίως η ίδια διαδικασία.

ΔΕΙΤΕ πληροφορίες στο SITE του φορέα www.dei.gr!