Η μέθοδος του «click away» είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται διεθνώς, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών χωρίς να μεσολαβεί courier.
Το «click away» προβλέπει τα εξής τρία βήματα:
1. Γίνεται ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία του προϊόντος.
2. Ο καταναλωτής προπληρώνει το προϊόν.
3. Τέλος, με το αποδεικτικό παραγγελίας – πληρωμής παραλαμβάνει το προϊόν από ειδικά διαμορφωμένο, εξωτερικό χώρο του καταστήματος.
«Η μέθοδος του “click away” θα αποτελέσει τον μόνο τρόπο για τα εμπορικά καταστήματα, να πωλούν τη περίοδο της εορταστικής αγοράς των Χριστουγέννων» αναφέρει το ΕΒΕΠ.
Σε ό,τι αφορά στις διαφορές στους όρους «e-shop» και «e-commerce» αντίστοιχα, ενώ ο κάθε όρος έχει δικό του ορισμό και είναι δύο διαφορετικές έννοιες.