Τετάρτη, 3 Ιουλίου, 2024

Χιλιάδες κλήσεις καθημερινά στα τηλεφωνικά κέντρα των τραπεζών

Περισσότερες από 90.000 κλήσεις σε ημερήσια βάση δέχθηκαν την περασμένη εβδομάδα τα τηλεφωνικά κέντρα (call centers) των τραπεζών, σύμφωνα με συγκλίνουσες πληροφορίες από τις τράπεζες, με τους εργαζόμενους στον συγκεκριμένο τομέα να δίνουν καθημερινά αγώνα για την εξυπηρέτηση των πελατών, οι οποίοι ανταποκρίνονται στις συστάσεις των τραπεζικών ιδρυμάτων για εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση.

Την ίδια στιγμή, ο αριθμός των εργαζομένων στα τηλεφωνικά κέντρα έχει μειωθεί αισθητά και κυμαίνεται γύρω στις 2.000 λόγω και της αυστηρής τήρησης των οδηγιών προστασίας που έχει εκδώσει ο Εθνικός Οργανισμός Υγείας, αλλά και των αδειών ειδικού σκοπού με αποτέλεσμα να παρατηρείται αισθητά πιο αυξημένη αναμονή από μια μέρα υπό κανονικές συνθήκες. Όπως αναφέρουν πηγές από τις τράπεζες, τις οποίες επικαλείται το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, έξι από τους δέκα εργαζόμενους των τηλεφωνικών κέντρων εργάζονται από το σπίτι με τεράστια προσπάθεια από τεχνικής άποψης λόγω της «βαριάς» υποδομής που χρειάζεται.

Στο πλαίσιο αυτό οι τράπεζες προχωρούν ήδη στην ενίσχυση του δυναμικού στα call centers με προσλήψεις, και άμεση εκπαίδευση των εργαζομένων, ένα επίσης δύσκολο έργο καθώς γίνεται και αυτό εξ΄αποστάσεως

Σε κάθε περίπτωση τραπεζικά στελέχη από τον τομέα των εναλλακτικών ψηφιακών δικτύων, τονίζουν το σύνολο σχεδόν των συναλλαγών και υπηρεσιών για τις οποίες προσφεύγουν οι πελάτες στα τηλεφωνικά κέντρα μπορεί να εξυπηρετηθεί χωρίς καθόλου αναμονή μέσω του διαδικτύου και συγκεκριμένα του e banking. Είναι ενδεικτικό ότι μεγάλος αριθμός πελατών δεν γνωρίζει ότι στα e -banking των τραπεζών μπορεί να κάνει εγγραφή μέσω internet ή να «ξεκλειδώσει» τους κωδικούς του με τον ίδιο τρόπο και απευθύνεται στα τηλεφωνικά κέντρα των τραπεζών.

Για όσους πελάτες δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα, ή λόγω ηλικίας αισθάνονται ασφάλεια με την προσωπική επαφή με εκπρόσωπο της τράπεζας συνιστάται η χρήση του phone banking, η οποία αξίζει να σημειωθεί έχει πενταπλασιαστεί, «φορτώνοντας» έτσι το σύστημα. Ειδικά συστήνεται να αποφεύγονται οι ώρες αιχμής που έχει διαπιστωθεί ότι είναι μεταξύ 10 το πρωί και 2 το μεσημέρι, και το απόγευμα μεταξύ 5 και 9.

Διαβάστε ακόμη:

Ακρίτα σε Δούκα: Μήπως να πιάσετε το φαράσι να ξεβρωμίσετε την Αθήνα;

Ιδιαιτέρως σκληρή κριτική ασκεί στον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα...

Ευρωεκλογές 2024 – Αποτελέσματα ΥΠΕΣ: ΝΔ 27,5%, ΣΥΡΙΖΑ 14,58%, ΠΑΣΟΚ 13,75%

Ευρωεκλογές 2024 - Η μεγάλη διαφορά της Νέας Δημοκρατίας...

«Στα αθλητικά πάμε..καλά»

Άρθρο των φοροτεχνικών Παναγιώτη Παντελή και Ηλία Χατζηγεωργίου Στα...

Ενημερωτικό Δελτίο

Τo ιστορικό Hilton γίνεται «The Ilisian» – Επένδυση 340 εκατ. ευρώ από την ΤΕΜΕΣ

«The Ilisian» θα είναι το 2025, το νέο όνομα του πρώην ιστορικού και πολυτελούς ξενοδοχείου Hilton, που πλέον δεν θα είναι ένα...

Την ασφαλιστική  «Ευρώπη» εξαγοράζει η “Intracom” – Τι περιλαμβάνει το deal

Την εξαγορά της «Ευρώπη»  Ασφαλιστική, υπέγραψε σήμερα (29.5.2024) η Intracom Holdings σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Το δεσμευτικό Μνημόνιο Συμφωνίας της Intracom Holdings αναφέρει την...

ΕΛΣΤΑΤ: Σε επίπεδα ρεκόρ ο τζίρος των επιχειρήσεων – Ξεπέρασε τα 100 δισ. ευρώ

Ξεπέρασε τα 100 δισ. ευρώ ο κύκλος εργασιών για το σύνολο των επιχειρήσεων και των δραστηριοτήτων της οικονομίας το α' τρίμηνο φέτος,...

ΕΣΠΑ: Κοντά στο Πάσχα οι πρώτες νέες προσκλήσεις προγραμμάτων

ΕΣΠΑ: Κοντά στο Πάσχα οι πρώτες νέες προσκλήσεις προγραμμάτων Κοντά στο Πάσχα αναμένονται οι πρώτες νέες προσκλήσεις προγραμμάτων του νέου ΕΣΠΑ 2021/27. Πρώτο αναμένεται το πρόγραμμα για...