Στο Παρίσι οι κάτοικοι δεν θα επιτρέπεται να καταναλώνουν αλκοόλ σε δημόσιους χώρους από το μεσημέρι και μετά την Παρασκευή, στο πλαίσιο μέτρων των αρχών για τον περιορισμό των επιπτώσεων στην υγεία από τον καύσωνα που πλήττει τη Γαλλία και μεγάλο μέρος της Ευρώπης, σύμφωνα με δήλωση του αρχηγού της αστυνομίας της γαλλικής πρωτεύουσας.
«Θα εκδώσω απόψε διάταξη, η οποία θα προβλέπει την απαγόρευση της κατανάλωσης αλκοόλ σε δημόσιους χώρους αύριο, από το μεσημέρι και έπειτα. Όπως γνωρίζετε, η κατανάλωση αλκοόλ με τον ήλιο να καίει μπορεί να έχει καταστροφικές επιπτώσεις», δήλωσε ο αρχηγός της αστυνομίας του Παρισιού Πατρίς Φορ στο τηλεοπτικό δίκτυο BFM TV.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις