Αλλάζει πρόσωπο το Γυμνάσιο Μαραθώνα, που εντάχθηκε στη Β’ φάση του προγράμματος “Μαριέττα Γιαννάκου” για την ανακαίνιση σχολικών μονάδων σε ολόκληρη τη χώρα.

Οι εργασίες ξεκίνησαν με εντατικούς ρυθμούς!

Η ένταξη του Γυμνασίου Μαραθώνα στο πρόγραμμα, υπήρξε βασική επιδίωξη της Δημοτικής Αρχής, που πέτυχε πέρυσι την ένταξη στην Α’ φάση του “Μαριέττα Γιαννάκου” και του Δημοτικού Σχολείου Ανατολής.

Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις