Στο Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος μετέβη το πρωί της Τετάρτης 24/6 ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, προκειμένου να προχωρήσει στη διαδικασία έκδοσης της νέας του ταυτότητας.

Ο πρωθυπουργός ακολούθησε κανονικά όλα τα προβλεπόμενα βήματα της διαδικασίας και υπέγραψε τα απαραίτητα έγγραφα, με το προσωπικό της υπηρεσίας να τον καθοδηγεί.

Στην ερώτηση για τον χρόνο έκδοσης, του απάντησαν ότι η ταυτότητα θα είναι έτοιμη σε περίπου μία εβδομάδα.

Δείτε βίντεο και φωτογραφίες:

Στο ΑΤ Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας ο Μητσοτάκης, δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Στο ΑΤ Συντάγματος για έκδοση νέας ταυτότητας ο Μητσοτάκης, δείτε βίντεο και φωτογραφίες