Δύο 15χρονες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μετά από κατανάλωση αλκοόλ που φέρεται να αγόρασαν από κατάστημα ψιλικών στη Νεάπολη. Μαζί τους βρισκόταν και μία ακόμη ανήλικη.
Για την υπόθεση συνελήφθη μία 21χρονη εργαζόμενη του καταστήματος από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών, καθώς κατηγορείται ότι πούλησε αλκοολούχο ποτό στις τρεις ανήλικες.
Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους.
Διαβάστε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις