Μέχρι την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου θα μπορούν οι δικαιούχοι να υποβάλλουν τις αιτήσεις τους στα ΚΕΠ, για την έκδοση και ανανέωση των δελτίων μετακίνησης, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το υπουργείο Εργασίας.
Σύμφωνα πάντα με την ίδια ανακοίνωση τα δελτία του 2016 ισχύουν μέχρι να εκδοθεί η νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση για τη χορήγησή του.
Αίτηση για τη χορήγηση του δελτίου
Τα Άτομα με Αναπηρίες που είναι δικαιούχοι του Δελτίου Μετακίνησης μπορούν να υποβάλουν αίτηση είτε στις αρμόδιες υπηρεσίες των Περιφερειακών Ενοτήτων είτε στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Θα πρέπει να προσκομίζουν
- Αίτηση του ενδιαφερομένου ή του κηδεμόνα του ή άλλου εξουσιοδοτημένου ατόμου
- Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής, όπου θα αναγράφεται το παθολογοανατομικό ποσοστό αναπηρίας -τουλάχιστον 67%.
Όσοι λαμβάνουν επίδομα ΑμεΑ από τις αρμόδιες υπηρεσίες Πρόνοιας των Δήμων ή το διατροφικό επίδομα από τις Περιφερειακές Ενότητες, δικαιούνται κάρτα χωρίς την προσκόμιση γνωμάτευσης. Η πιστοποίηση γίνεται με βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο επιδοματούχων από τους Δήμους.
Όσο αφορά τις γνωματεύσεις των ΚΕΠΑ δεν απαιτείται η αναγραφή του όρου παθολογοανατομικό ποσοστό.
- Φωτοαντίγραφο Δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.
- Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς διεύθυνσης του τόπου διαμονής και θα δηλώνεται επίσης η μη παραλαβή Δελτίου Μετακίνησης από άλλη Περιφερειακή Ενότητα ή ΚΕΠ (χορηγείται από τα ΚΕΠ και συμπληρώνεται ηλεκτρονικά).
Για την έκδοση νέας κάρτας:
Δύο πρόσφατες φωτογραφίες
Οι δικαιούχοι δελτίου συνοδού, πρέπει να συνυποβάλλουν τρεις ίδιες φωτογραφίες.
Φωτοαντίγραφο του εκκαθαριστικού σημειώματος της οικείας Οικονομικής Εφορίας για το φορολογικό έτος 2015.