Τετάρτη, 3 Ιουλίου, 2024

Ψηφίστηκε η τροπολογία για τις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας – Θεσσαλονίκης

Ψηφίστηκε η τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών για τον μητροπολιτικό σχεδιασμό των αστικών μεταφορών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, υπό την “ομπρέλα” του ΟΑΣΑ και του ΟΣΕΘ και η οποία προβλέπει τροποποιήσεις γραμμών με ειδικά δρομολόγια τοπικού χαρακτήρα ανά περιοχή, ώστε να καλύπτεται όλη η Αττική και η Θεσσαλονίκη από τον ΟΑΣΑ και τον ΟΣΕΘ. Η μελέτη αυτή, υποβάλλεται και εγκρίνεται από το αρμόδιο υπουργείο με συμμετοχή και των κατά τόπους ΚΤΕΛ.

Υπέρ της τροπολογίας, ψήφισαν ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ, καταψήφισαν η ΝΔ, η ΔΗΣΥ, η ΧΑ, το ΚΚΕ και η Ένωση Κεντρώων, ενώ “παρών” δήλωσε το Ποτάμι.

Όπως τόνισε ο υπουργός Μεταφορών, με την τροπολογία υλοποιείται ο ενιαίος σχεδιασμός για τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες και ξεκαθάρισε ότι επ΄ ουδενί η ρύθμιση προβλέπει “ιδιωτικοποίηση”, όπως καταλόγισαν στην Ολομέλεια ο εισηγητής της ΔΗΣΥ, Μ. Τζελέπης και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Θ. Θεοχαρόπουλος. Ο ίδιος νωρίτερα σήμερα έκανε λόγο για είσοδο των ιδιωτών στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Αντιθέτως, όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, η ρύθμιση “επισπεύδει την ίδρυση του διαδόχου του ΟΑΣΘ”. Ταυτοχρόνως ο υπουργός Μεταφορών κατηγόρησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις “για τα χάλια στα οποία άφησαν τις αστικές συγκοινωνίες τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη” και για την “λογική του κρατικοδίαιτου ιδιωτικού ΟΑΣΘ που κάποιοι ήθελαν να παραμείνει”.

Με την τροπολογία αυτή, επιχειρείται να δοθεί λύση στο χρόνιο πρόβλημα του σχεδιασμού και κυρίως της συγκοινωνιακής κάλυψης περιοχών που παρουσιάζουν μεγάλο συγκοινωνιακό φόρτο και ως εκ τούτου δεν καλύπτονται οι ανάγκες των πολιτών.

Ο έλεγχος της συχνότητας και της επάρκειας των δρομολογίων, που θα έχουν καθοριστεί, θα γίνεται με την εναρμόνιση ή την δημιουργία των συστημάτων των ΚΤΕΛ με την Τηλεματική και τα συστήματα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Επίσης, προβλέπονται πρόστιμα 2000 ευρώ και 4000 ευρώ σε περίπτωση υποτροπής, για την μη εκτέλεση των καθορισμένων δρομολογίων.

Εξάλλου, σε περίπτωση μη εκτέλεσης της σύμβασης με τα κατά τόπους ΚΤΕΛ, η σύμβαση μπορεί να καταρτίζεται με άλλους οδικούς μεταφορείς επιβατών.

Από το Κέντρο της Αθήνας “φεύγουν” οι αφετηρίες των ΚΤΕΛ (Πεδίον του ‘Αρεως και Μεταξουργείο) και μεταφέρονται (όχι ως αφετηρίες αλλά με κυκλική διαδρομή) στο Νομισματοκοπείο και στον Ελαιώνα.

Διαβάστε ακόμη:

Ακρίτα σε Δούκα: Μήπως να πιάσετε το φαράσι να ξεβρωμίσετε την Αθήνα;

Ιδιαιτέρως σκληρή κριτική ασκεί στον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα...

Ευρωεκλογές 2024 – Αποτελέσματα ΥΠΕΣ: ΝΔ 27,5%, ΣΥΡΙΖΑ 14,58%, ΠΑΣΟΚ 13,75%

Ευρωεκλογές 2024 - Η μεγάλη διαφορά της Νέας Δημοκρατίας...

«Στα αθλητικά πάμε..καλά»

Άρθρο των φοροτεχνικών Παναγιώτη Παντελή και Ηλία Χατζηγεωργίου Στα...

Ενημερωτικό Δελτίο

Νίκος Παπαθανάσης: Υπερκαλύφθηκε ο στόχος των δράσεων για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι υποβολές των προτάσεων στο πλαίσιο των δύο δράσεων ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας σε περιοχές Εδαφικών Σχεδίων Δίκαιης Μετάβασης, στο σύνολο της...

Θεοχάρης: Βάζουμε τάξη στο ζήτημα των ανασφάλιστων οχημάτων

«Το να έχουμε πολίτες δύο κατηγοριών με κάποιους να πληρώνουν κανονικά τα τέλη κυκλοφορίας και άλλους όχι, δεν είναι ανεκτό», δήλωσε ο Υφυπουργός Εθνικής...

Υπ. Ανάπτυξης: Πρόστιμα 1.480.000 ευρώ σε 11 επιχειρήσεις για πλασματικές  εκπτώσεις και προσφορές

Υπ. Ανάπτυξης: Πρόστιμα 1.480.000 ευρώ σε 11 επιχειρήσεις για πλασματικές  εκπτώσεις και προσφορές Πρόστιμα συνολικού ύψους 1.480.000 ευρώ επιβλήθηκαν από το Υπουργείο Ανάπτυξης σε 11 επιχειρήσεις, μετά από ελέγχους...

ΥΠΟΙΚ: Αυστηρό μήνυμα σε επιχειρήσεις που δεν έχουν διασύνδεση ταμειακών με POS

ΥΠΟΙΚ: Αυστηρό μήνυμα σε επιχειρήσεις που δεν έχουν διασύνδεση ταμειακών με POS, εντός του χρονοδιαγράμματος αποστέλλει το οικονομικό επιτελείο, προχωρώντας σε εκτεταμένους ελέγχους στην...