Την αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας των οχημάτων μελετά για ακόμα μια φορά το υπουργείο Μεταφορών.
Πριν το καλοκαίρι, κάθε χρόνο, ξεκινάει η «περιβόητη» συζήτηση για αλλαγή του τρόπου υπολογισμού των τελών και τελικά φτάνει Δεκέμβριος και η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών αποφασίζει να τα αφήσει αμετάβλητα.
Όπως είπε, σύμφωνα με την εισήγηση του υπουργείου εκτός από τα περιβαλλοντικά κριτήρια, θα λαμβάνονται υπόψη η αξία και η παλαιότητα του οχήματος.
«Το οδικό δίκτυο έχει βελτιωθεί σημαντικά, όχι όμως και στους επαρχιακούς δρόμους», απάντησε ερωτηθείς για το αν τα τέλη κυκλοφορίας θα συνδεθούν με την κατάσταση των δρόμων, ενώ επέρριψε στην τοπική αυτοδιοίκηση τη συντήρησή των επαρχιακών δρόμων. «Χρηματοδοτούνται οι δήμοι για να κάνουν τοπικά έργα, κι εκείνοι πρέπει να σχεδιάσουν πού θα τα διαθέσουν. Κάθε χρόνο δίνουμε χρήματα για οδικά έργα», τόνισε.
Αναφερόμενος στα ανασφάλιστα οχήματα και στα πρόστιμα που από σήμερα θα αντιμετωπίσουν οι παραβάτες, είπε πως «τους ξέρει το σύστημα» και συγκρίνοντας τα 420.000 και πλέον ανασφάλιστα με τον περσινό αριθμό των 1.200.000 ανασφάλιστων οχημάτων, έκανε λόγο για πρόοδο. Ωστόσο, πρόσθεσε πως «δεν πρέπει να υπάρχουν ανασφάλιστα οχήματα».
«Με τη διασταύρωση των στοιχείων που κάναμε, έχουμε εξαλείψει τις πιθανότητες κάποιο όχημα να φαίνεται ανασφάλιστο, όμως στην πραγματικότητα να μην υπάρχει», συμπλήρωσε.
Για τα αχρηστευμένα, κάλεσε όσους διαθέτουν κάποιο να το δηλώσουν, σημειώνοντας πως «τα χρέη μετά το 2004 έχουν διαγραφεί». Δυστυχώς, όπως είπε, οι μοτοσικλέτες εξαιρούνται, λόγω του ότι οι μηχανές δεν υποχρεούνται σε απόσυρση, όπως τα αυτοκίνητα.
Για την επιστροφή πινακίδων είπε πως « μετά τους πέντε μήνες πληρώνεις ανά μήνα», χαρακτηρίζοντας το μέτρο «εισπρακτικό».