Ας είμαστε ειλικρινείς. Η λέξη μαλ@## χρησιμοποιείται ευρέως από την πλειονότητα των Ελλήνων και έχει φτάσει σε κάθε γωνιά του πλανήτη λόγω της τακτικής χρήσης της στην καθημερινότητα μας.
Ωστόσο, από την χρήση μέχρι την προβολή της σε μήνυμα τουριστικής προβολής η απόσταση είναι μεγάλη. Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης δημιούργησε, λοιπόν, ένα νέο βίντεο για τα social media με στόχο να προσελκύσει επισκέπτες στην πόλη. Και έκρινε ότι η λέξη μαλ… είναι η ιδανική για να προσελκύσει τουρίστες.
Φυσικά και πρόκειται περί μέγιστης γκάφας. Γι αυτό και εκ των υστέρων οι αρμόδιοι κατέβασαν το σχετικό βίντεο. Ωστόσο, η πρόληψη είναι καλύτερη από την θεραπεία και ενδεχόμενως θα έπρεπε νωρίτερα να έχει φιλτραριστεί ένα βίντεο προβολής της συμπρωτεύουσας.