Πέμπτη, 4 Ιουλίου, 2024

Netflix: Έρχεται το τέλος της κοινής χρήσης των κωδικών πρόσβασης

Τέλος βάζει το Netflix στη δυνατότητα που είχαν μέχρι σήμερα οι συνδρομητές να μοιράζουν τους κωδικούς τους σε φίλους και συγγενείς, καθώς οι σημαντικές απώλειες στα κέρδη του, το οδηγούν το 2023 να χρεώνει όλους τους «έξτρα» λογαριασμούς.

Συγκεκριμένα, η διάσημη συνδρομητική πλατφόρμα αποφάσισε να λανσάρει ένα νέο πακέτο συνδρομής ώστε να φέρει πίσω όλους τους χαμένους συνδρομητές που έχασε μετά το τέλος της πανδημίας.

Το Netflix θα διευκολύνει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες μοιράζονται λογαριασμούς με φίλους και συγγενείς με τους οποίους δε συζούν, μέσω της δημιουργίας «υπο-λογαριασμών επιπλέον μελών με δικούς τους κωδικούς, προφίλ και προσωπικές συστάσεις». Παράλληλα, τα προφίλ αυτά θα μπορούν να μεταφέρονται σε νέους λογαριασμούς, κάτι το οποίο θα διευκολύνει τη διάσπαση των τρεχόντων λογαριασμών σε πολλαπλούς.

«Έχουμε βρει μία καλή μέση λύση όσον αφορά τη διαμοίραση των λογαριασμών και θα τη θέσουμε σε εφαρμογή στις αρχές του 2023», ανακοίνωσε η εταιρεία σε επιστολή της προς τους μετόχους της. «Έχοντας εισακούσει τις απαιτήσεις των χρηστών, θα προσφέρουμε τη δυνατότητα μεταφοράς των προφίλ μεταξύ λογαριασμών αλλά και τη δυνατότητα δημιουργίας υπο-λογαριασμών σε ήδη υπάρχοντα προφίλ για όσους θέλουν να δωρίσουν συνδρομή στο Netflix σε φίλους και συγγενείς».

Η στρατηγική αυτή βασίζεται στις πρόσφατες δοκιμαστικές χρεώσεις των $2,99/μήνα του Netflix στη Λατινική Αμερική για κάθε επιπλέον νοικοκυριό που χρησιμοποιεί τον εκάστοτε λογαριασμό.

Αν και η υπηρεσία streaming γνωρίζει εδώ και χρόνια πως οι συνδρομητές της μοιράζονται τους κωδικούς μεταξύ τους, δεν αποφάσισε να προχωρήσει σε αλλαγή του συνδρομητικού καθεστώτος της μέχρι πρόσφατα, όταν υπήρξε σημαντική μείωση του αριθμού των συνδρομητών στην υπηρεσία παγκοσμίως. Σύμφωνα με ανάλυση του Netflix, περίπου 100 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούσαν Netflix χωρίς να πληρώνουν.

Είναι προφανές πως όσο αυξάνεται ο ανταγωνισμός στον τομέα του streaming, το Netflix δε μπορεί να συνεχίσει να αγνοεί το συγκεκριμένο φαινόμενο. Σε μια προσπάθεια αύξησης των συνδρομητών αλλά και των εσόδων της, η εταιρεία προχωρά με αυτά τα φαινομενικά ριζικά βήματα για την επίτευξη των οικονομικών στόχων της.

Σημειωτέον πως η εταιρεία αύξησε τη βάση συνδρομητών της κατά 2,4 εκατ. νέους λογαριασμούς το περασμένο τρίμηνο, σύμφωνα με τα πρόσφατα επικαιροποιημένα εταιρικά αποτελέσματά της. Τα στελέχη της επιχείρησης υποστήριξαν πως έχουν θέσει στόχο προσέλκυσης 4,5 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών το δ’ τρίμηνο του έτους.

Διαβάστε ακόμη:

Ακρίτα σε Δούκα: Μήπως να πιάσετε το φαράσι να ξεβρωμίσετε την Αθήνα;

Ιδιαιτέρως σκληρή κριτική ασκεί στον Δήμαρχο Αθηναίων Χάρη Δούκα...

Ευρωεκλογές 2024 – Αποτελέσματα ΥΠΕΣ: ΝΔ 27,5%, ΣΥΡΙΖΑ 14,58%, ΠΑΣΟΚ 13,75%

Ευρωεκλογές 2024 - Η μεγάλη διαφορά της Νέας Δημοκρατίας...

«Στα αθλητικά πάμε..καλά»

Άρθρο των φοροτεχνικών Παναγιώτη Παντελή και Ηλία Χατζηγεωργίου Στα...

Ενημερωτικό Δελτίο

Αντίστροφη μέτρηση για τις φορολογικές δηλώσεις – Μπαράζ ειδοποιήσεων από την ΑΑΔΕ

Αντίστροφη μέτρηση για την εκπνοή της προθεσμίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων έχει ξεκινήσει, με την ΑΑΔΕ να προχωρά τις τελευταίες ημέρες σε ένα μπαράζ ειδοποιήσεων προς...

Προσοχή: Μην παίρνετε επιπόλαια το τσίμπημα από αχινό

Ένα από τα πιο συνηθισμένα ατυχήματα του καλοκαιριού εκτός από τις μωβ μέδουσες που έχουν γίνει αρκετά της «μόδας», τον τελευταίο καιρό, είναι...

Η Σοφία Παυλίδου “επιτίθενται” στη Ζήνα Κουτσελίνη -«Η εν λόγω κυρία έκανε αγιογραφία και του δικού μου θύτη»

Στην εκπομπή της «Αλήθειες με τη Ζήνα», η Ζήνα Κουτσελίνη έκανε αναφορά την επαγγελματική πορεία του Απόστολου Λύτρα, εκφράζοντας ανησυχία για τις επιπτώσεις...

Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί φτερούγες κοτόπουλου, λόγω σαλμονέλας

Ο ΕΦΕΤ κατά τη διενέργεια ελέγχων, προέβη σε δειγματοληψία νωπού παρασκευάσματος από κρέας πουλερικών που προορίζεται να καταναλωθεί μαγειρεμένο, με την εμπορική ονομασία...