Τη χρήση της τεχνολογίας θέλουν να εκσυγχρονίσουν αρκετοί εργοδότες, που αντιμετωπίζουν ελλείψεις προσωπικού, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κάνουν προσλήψεις μέσω της πλατφόρμας του Tik Tok.
Όσοι ψάχνουν για δουλειά, υποβάλλουν ένα βίντεο με #TikTokResume στην ιστοσελίδα TikTokresumes.com για να δείξουν τις δεξιότητές τους, όπως στο παρελθόν γινόταν σε μια συνοδευτική επιστολή.
Στο βίντεο περιλαμβάνουν στοιχεία επικοινωνίας και αν θέλουν το προφίλ τους στο LinkedIn.
Οι εργοδότες ελέγχουν τα βίντεο, τα οποία πρέπει να είναι δημόσια και προγραμματίζουν συνεντεύξεις με τους αιτούντες που τους ενδιαφέρουν.
Τα βίντεο – βιογραφικά είναι μία προσπάθεια για να βοηθήσουν τους νέους να βρουν μια δουλειά που να τους πληρώνει ικανοποιητικά σύμφωνα με την διευθύντρια μάρκετινγκ της TikTok και δημιουργό του προγράμματος Κέιλα Ντίξον.
Ωστόσο τα βιογραφικά αυτά έχουν επίσης προκαλέσει ανησυχίες.
Η μορφή τους αφαιρεί την ανωνυμία, επιτρέποντας στους εργοδότες να αποκλείουν υποψηφίους με βάση τη συμπεριφορά ή την εξωτερική τους εμφάνιση.
Μεγάλο μέρος της δικτύωσης εξαρτάται επίσης από την συγκέντρωση προβολών, κάτι που μπορεί να είναι δύσκολο για όσους δεν είναι έμπειροι στη δημιουργία περιεχομένου.