Αρχική Επιχειρήσεις Αλλάζει ο «χάρτης» στο λιανεμπόριο- Συμφωνία Public – Media Markt

Αλλάζει ο «χάρτης» στο λιανεμπόριο- Συμφωνία Public – Media Markt

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σε… γάμο οδήγησαν οι πολύμηνες διαπραγματεύσεις μεταξύ Public και Media Markt, αφού οι δύο όμιλοι απόφάσισαν να δημιουργήσουν μια κοινή εταιρεία.

Στην νέα εταιρεία που θα δημιουργηθεί από τις Olympia και MediaMarktSaturn, στο μετοχικό κεφάλαιο ο Όμιλος Olympia (μέτοχος της εταιρίας Public) θα έχει πλειοψηφική συμμετοχή με 75% και ο Όμιλος MediaMarktSaturn (μέτοχος της Media Markt) θα ελέγχει το 25%. Σύμφωνα με πληροφορίες, η συμφωνία δεν προβλέπει χρηματικό τίμημα, ενώ οι υποχρεώσεις της Media Markt θα καλυφθούν από τη μητρική της. Σε ό,τι αφορά στο ΔΣ, θα είναι 8μελες, με έξι μέλη να ορίζονται από την πλευρά της Olympia και δύο από την MediaMarktSaturn.

O Όμιλος Olympia με την κίνηση αυτή εισέρχεται πιο δυναμικά σε μια αγορά, αυτή των οικιακών-καταναλωτικών ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, αξιοποιώντας ως “όχημα” την MediaMarkt, η οποία στα 15 σχεδόν χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά κατάφερε να “χτίσει” ένα ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο εμπορικό σήμα, διατηρώντας παράλληλα έναν τζίρο της τάξης των 180 εκατ. ευρώ.

Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που τα δύο δίκτυα καταστημάτων καθώς και τα δύο brands παραμένουν ως έχουν, λειτουργώντας απολύτως συμπληρωματικά.